FAQ's

1.   Wat gebeurt er als ik mij inschrijf?

Op het moment dat je ingeschreven bent via de website ontvang je inloggegevens om online jouw gegevens te wijzigen en zal je telefonisch benaderd worden om door te spreken wat jouw wensen zijn.

 

2.   Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg op een sollicitatie?

Student Select streeft er naar om binnen 2 tot 4 werkdagen een eerste reactie te geven op jouw ingezonden sollicitatie. Is dit niet het geval dan kan je altijd per mail zelf contact op te nemen en te inventariseren of jouw sollicitatie aangekomen is bij de juiste consultant.

 

3.   Sta ik automatisch in de database?

Op het moment dat jij je ingeschreven hebt via onze website wordt je toegevoegd tot onze database, je ontvangt dan regelmatig per mail nieuwe vacatures die interessant voor jou zouden kunnen zijn.

 

4.   Wachtwoord / gebruikersnaam vergeten

Als je jouw wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten kun je via info@studentselect.nl nieuwe inloggegevens aanvragen.

 

5.   Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Neem contact op via info@studentselect.nl of bel met 070-8008140. Het kan zijn dat je dubbel in de database staat of de inloggegevens niet correct zijn.

 

6.   Privacy, hoe gaat Student Select om met mijn gegevens?

Student Select gaat strikt vertrouwelijk om met persoonlijke gegevens van werkzoekende en werkgevers. Door middel van jouw unieke inloggegevens heb jij zelf toegang tot deze gegevens en kun jij deze op ieder gewenst moment wijzigen. Persoonlijke gegevens worden nooit zonder overleg aan derden verschaft.

 

7.   Waar kan ik mij uitschrijven?

Je kunt via info@studentselect.nl aangeven dat je uitgeschreven wilt worden. Op het moment dat je uit onze database bent uitgeschreven ontvang je hiervan een bevestiging.